петак, 2. јануар 2015.

25 random facts about me tag

Ovaj post je collaboration sa Janom (Jana's Notebook),ako želite pogledajte i njen blog. http://janasnotebook9.blogspot.com/

Počinjemo..

1.Zovem se Irina
2.Imam 11 godina 
3.Treniram sihrono plivanje 
4.Imam mlađu sestru
5.Živim u Srbiji,Beograd
6.Idem u 5. razred
7.Avril Lavigne mi je omiljena pevačica
8.Omiljena boja mi je tirkizna
9.Srpski mi je omiljeni predmet
10.Volim da nosim farmerke
11.Kad porastem želim da budem dizajner 
12.Broj cipela mi je 40 (veoma veliko :) )
13.Imam instagram (pratite me :) ) @best_iri
15.Niste primetili da sam preskočila 14
16.Sada proveravate 
17.Volim da nosim konjski rep
18.Volim sportove 
19.Omiljena životinja mi je sova
20.Omiljeni film mi je Adams Family
21.Ako bih mirala da jedem samo jedno jelo do kraja života to bi bile špagete
22.Ne podnosim horor filmove 
23.Selila sam se 4 puta
24.Visoka sam za svoje godine 
25.Trenirala sam : gimnastiku,odbojku,tenis, sinhrono plivanje

To je to za danas! Vidimo se u sledećem postu!

Нема коментара:

Постави коментар