субота, 3. јануар 2015.

Zima u stilu

Danas pišem o zimi u stilu kao što već možete da vidite u naslovu.
Živim u Beogradu gde je hladno i znam da nisam jedina devojka koja svakog dana stoji ispred svog ormara i govori ,,Nemam šta da obučem''
E, pa devojko čuvam ti leða ovaj post će ti pomoći da okončaš te dane.
Ok prestajem da pricam počinjemo,
-CIPELE
Za noge su najbolje čizme,želiš da budu udobne,tople i moderne.Sada su te čizme u modi na primer ako imate manje stopalo preporučujem vam Martinke,a za one koje imaju veće stopalo preporučujem vam neke čizme sa spuštenim jezikom ili one sa malom potpeticom,neke kožne...
-PANTALONE
Po meni je najbolje da imate više pari farmerki i da njih uglavnom nosite zato što koje su magične reči za zimsku odeću:udobno,toplo,moderno
A farmerke su i udobne i tople i moderne tako da imamo dobitnu kombinaciju.
Ja recimo više volim one uske ali ako ste vi ona osoba koja voli malo šire farmerke i one mogu da posluže.
-MAICE
Ja kod maica imam najveći problem zato što ne volim da nosim one na duge rukave pa sam pronašla one džemper maice kao džemper koji možeš da nosiš kao maica svaki dan a i mnogo su udobni
Tako da njih totalno preporučujem.
-GLAVA
Na glavi obično volim da nosim konjski rep ali u zadnje vreme počela sam da nosim one kapice koje se stavljaju na pola glave.One me ponekad spasu kad mi je loša kosa ja je samo stavim i sve smo pokrili.Jel neko ikad spomenuoda Irina nekad ima prljavu kosu u školi???Šta naravno da ne!!!!To se čak ni ne vidi😂
Hvala što ste odvojili nekoliko minuta da ovo pročitate,nadam se da vam se svidelo,nezaboravite da ostavite komentar i pisemo se u sledećem postu.Kapirate pisemo hahaha nee ha nema veze..
                          Cao

4 коментара: